Agility závody Nemošice 1.9.

15.09.2012 19:35

Od půl 7 ráno jsme u nás na cvičáku připravovali neoficiální závody v agility.......začínalo se štěnátkama a pak jsme šly na řadu my....

1.běh jumping vystartovala nad očekávání rychle, skoro jsem jí nestačila a doběhla bez chyby!:-) V naší kategorii bylo asi 20 psů, takžte jsem si moc naději nedělala, ale po 15min jsem zjistila, že jsme první!!! :-) V tu chvíli jsem byla strašně hrdá a štastná, ptž to je naše 1. místo a ještě víc mě to potěšilo, že u nás na cvičáku.,...

Druhý běh agility běžela také rychle, ale bohužel seskočila zonu u Áčka a do tunelu šla do nesprávné díry, jina super čas, bohužel jsme se neumístili, ale i tak jsem na Boninku moc pyšná a jsou vidět úspěchy ......

Péče o morče

08.07.2022 11:51
Další závody agility, které nás s Abinkou čekají, budou pravděpodobně 7.8.2022 v Žamberku.