Nová členka naší psí smečky

12.08.2014 20:36

Dne 26.7. 2014 nastal den D a konečně jsem si po 3 letech jela pro svojí vysněnou fenečku australské kelpie kousek od Rakovníka - pro Abigail od Schmikes Yard!!! Cesta zpět a rozloučení bylo v pohodě, přišlo mi, že Abinka věděla, co se bude dít. Ani moc neprotestovala a paní chovatelka se držela, ale viděla jsem, jak jí to pochopitelně mrzí, přeci jen se mezi všemi štěnátky a jí vytvořilo pěkně pevné pouto a láska :-)

Doma bylo seznámení s Boninkou nad očekávání úplně v pohodě, Bonča si s ní chtěla hned hrát. Ani jsem takové vřelé přivítání nečekala.

 

První 3 dny jsem měla dovolenou, takže seznamování s novým domovem proběhlo v pohodě, další týden byl s Abinkou doma taťka.

 

Ted už asi 3 týdny má Abinka pracovní život, jezdím z práce venčit a krmit kolem oběda a vypadá moc spokojeně a doufám, že se jí u nás líbí.

Je strašně šikovná, ve čtvrtek nám bude 13 týdnů a už umíme sedni, čekej, drž hračku, trošku hledej a přines, akorát náš velký problém je chůze na vodítku, to je opravdu zážitek:-D Ale věřím, že jí to brzo odnaučím a bude to v pohodě, je to šikulka nejšikovnější!

 

V neděli jedeme na první seminář pozitivní motivace a základů agility, tak jsem na Abinku zvědavá :-) Miluje hračky a hlavně přetahování a svoji kamaradku Boninku....

 

 

Péče o morče

08.07.2022 11:51
Další závody agility, které nás s Abinkou čekají, budou pravděpodobně 7.8.2022 v Žamberku.